دختر گلم آمـیـتـیـسدختر گلم آمـیـتـیـس، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
پسر عزیزم علـیپسر عزیزم علـی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤ آمـیـتـیـس ❤❤

ماه آسمونی

1391/9/24 6:28
نویسنده : Sh
874 بازدید
اشتراک گذاری

    zibaziba

                          تو که ماه بلند آسمونی

                          منم ستاره میشم دورتو میگیرم

                          اگه ستاره بشی دورمو بگیری 

                          منم ابر میشم روتو میگیرم

                          اگه ابر بشی رومو بگیری  

                         منم بارون میشم چیک چیک میبارم

                          اگه بارون بشی چیک چیک بباری

                          منم سبزه میشم سر در میارم

                          تو که سبزه میشی سر در میاری

                          منم گل میشم و پهلوت میشینم

                          تو که گل میشی و پهلوم میشینی

                          منم بلبل میشم چه چه میخونم  

 

  

                آمیتیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

آرتین خان خان ایران
4 مرداد 91 0:08
یه ماشالا بلند بگین به آمیتیس خانوم
فقط مامانی بد نیست به جای جملات عربی از فارسی استفاده کنی مخصوصا در ابتدای وبلاگ عسل خانوم
مامان پریا
4 مرداد 91 10:57
سلام من عاشق این شعرم خیلی دوستش دارم مرسی دوستی با این شعر قشنگت
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 15:39
سلام عزیزم.خوبی؟ ممنون از این شعر قشنگ که من خیلی دوسش دارم. عکس آمیتیس عزیز هم مثل همیشه زیباست.اینجا بی نهایت خوشگله.
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 17:52
سلام خواهر.خوبی؟چی شده؟از چیزی مگه دلخوری؟ راستی چرا باید وان یکاد رو برداری؟
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 22:18
سلام دوباره.از این آدما زیاد پیدا میشن.اصلا" توجه نکن. قربونش برم چه لبخندی میزنه
مامان یسنا
4 مرداد 91 22:28
سلام مامان آمیتیس خوشگل دخترت ماشالله خیلی نازو توپوله از طرف من و یسنای من ببوسش منم با افتخار لینکتون میکنم
آرام
6 مرداد 91 11:16
وای تو این عکس چقدر آمیتیس جون ملوسه


مرسی آرام جون
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 91 13:15
سلام عزیزم.ممنون از این همه لطف.از دعاهای قشنگت.امیدوارم لایق این دوستی باشم.ازت ممنونم که وقت میزاری و می خونی. ایشاا... همیشه سالم و تندرست باشید و خدای بزرگ پشت و پناهتون باشه و هرچی می خوای خدا بهتون بده. آمیتیس عزیزم رو ببوس.واقعا" چهره ی ناز و مهربونی داره.
مامان مهبد كوچولو
7 مرداد 91 8:42
عزيز دل خاله . باز هم مثل هميشه زيبا و خوشگل و ملوسك .... هر چي بگم كمه .... ناناز منو حتماً ببوسش . ممنون از اينكه به يادم بودي و برام پيام خصوصي گذاشتي . هزار تا بوس ... دوستون دارم .
مامان مهبد كوچولو
7 مرداد 91 8:42
راستي اين شعر هم خيلي زيبا بود .
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 91 10:24
ای جانم به این دخمل قشنگ انشالله زنده باشه همیشه
مامان پریا
7 مرداد 91 12:22
سلام خاله من دلم برای دوستم تنگ شده می خوام عکسای خوشملشو ببینم رمزتونا به مامانم نمیدید؟
ستاره زمینی
7 مرداد 91 14:44
sahar
7 مرداد 91 17:31
سلام دختر نازی داری عزیزم خدا برات نگهش داره خیلی نمکیه ماشالله ممنون که به وبلاگ من هم سرزدی عزیزم
مامان محمد و ساقی
7 مرداد 91 17:58
از حضور همیشگیت ممنون.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 مرداد 91 13:33
سلام مامانی ممنون از لطفتون و حضورتون یه مدت مریض بودم باز هم ممنون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 مرداد 91 13:35
این هم یه بوس ابدار واسه دخمل گلمون
مامان تارا
26 مرداد 91 22:19
سلام و درود به این شاهزاده خانوم ایرانی خوشگلکم هم خودت و هم اسمت خیلییییییییی زیباهستین
عرفان خان
28 مرداد 91 11:54
سلام دوست عزیز ... وبلاگ نازی داری ... دست مامان خوبت درد نکنه میای با هم دوست بشیم ؟؟؟؟ اگر موافقی لطفا لینکم کن . بهم خبر بده لینکت کنم جیگر
زيبا
8 شهریور 91 16:26
سلام من چند وقتي سر نزده بودم وبتون عوض شده يا اشتباه ميكنم !؟ با افتخار لينكتون كردم
زهرا
20 شهریور 91 23:15
سلام خوبین دخترتون خیلی نازه خوشحالمون میکنین اگه بهمون سر بزنید من میتونم رمز عکسای آمیتیسو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی عکسی که برای مسابقه رویای زیبا گذاشتین خیلی خوشگله خواهش میکنم رمزاتون رو به منم بدید راستی من لینکتون میکنم
در انتظار....
21 شهریور 91 22:28
مامانم برام می خوندند.حالا هم هر وقت غمگینم برام می خونند.
در انتظار....
21 شهریور 91 22:29
جانم با این صورت گرد و لبخند زیبات ماشالله...